Mythic 10 SC (suspenzní koncentrát) na štěnice, šváby a mravence

1.969  s DPH

Mythic 10 SC je profesionální insekticidní přípravek, který účinkuje proti velmi širokému spektru škůdců. Tento insekticid si hravě poradí především se štěnicemi, šváby a mravenci. Obsahuje novou unikátní účinnou látku chlorfenapyr, která má oproti ostatním insekticidům, jako jsou pyrethroidy, karbamáty nebo organofosfáty, úplně jiný způsob účinků, proto je velmi účinná i proti populacím škodlivého hmyzu rezistentním vůči těmto přípravkům.

!!! POZOR DŮLEŽITÉ !!! Jedná se o profesionální přípravek! Bez IČ platného pro DDD služby vám přípravek dle zákona nebude prodán. Po odeslání objednávky po vás budeme požadovat předložení platného osvědčení.Produkt je určen pouze osobám, které mají k jeho používání platné osvědčení dle § 58 zákona č. 258/2000 Sb. Zákon o ochraně veřejného zdraví v platném znění.!!! POZOR DŮLEŽITÉ !!! Bez IČ platného pro DDD služby vám přípravek nebude prodán.

 

Vzhledem ke způsobu účinku a v rámci protirezistentní strategie se obecně doporučuje používat Mythic 10 SC společně s pyrethroidním insekticidem Fendona 6 SC. Suspenzní koncentrát zajistí vysokou stabilitu účinné látky 4 - 12 týdnů v závislosti na savosti povrchu. Aplikaci je nejlepší provádět cíleně přímo do štěrbin, škvír a jiných míst, kde se obtížný hmyz ukrývá. Účinná látka: Chlorfenapyr (pyroly) 106 g v 1 l. Objem: 500 ml.

Dávkování:
80 ml přípravku na 5 l vody / 100 m2 (běžné zamoření)
160 ml přípravku na 5 l vody / 100 m2

Centrum nastavení ochrany osobních údajů

Funkční (nutné)

Tzv. funkční soubory cookie jsou nutné pro základní funkce stránky. Mezi ně patří soubory cookie, které stránce umožňují si vás zapamatovat při procházení stránky prostřednictvím analytického nástroje Google Analytics. Umožňují používat nákupní košík a pokladnu a také pomáhají se zabezpečením a plněním předpisů.

Google Tag Manager (Google Analytics)

Remarketing

Shromažďování údajů pro remarketing v Obsahové a Vyhledávací síti. Jedná se o údaje o přihlášených uživatelích, kteří Googlu umožnili přidružit informace o historii procházení obsahu v prohlížeči a aplikacích k jejich účtu Google a tyto údaje používat k zobrazování personalizovaných reklam.

Google.com, Seznam.cz

Přehledy inzerce

Funkce inzertních přehledů, jako jsou přehledy demografických údajů a zájmů publika, přehledy DoubleClick Campaign Manager a DoubleClick Bid Manager a přehledy zobrazení v Obsahové síti Google, které nám pomáhají lépe porozumět našim uživatelům.

Google.com