Cytrol Dust (insekticidní popraš) na hubení obtížného lezoucího i létajícího hmyzu

119  s DPH

Cytrol Dust je širokospektrální insekticidní pyretroidní popraš určený k hubení obtížného lezoucího i létajícího hmyzu, jako jsou blechy, moli, rybenky, cvrčci, šváby, mravenci, klíšťata, kožojedi, ale také skladištních škůdců – například korovníci, pilousi, potemníci, lesáci apod. Je vhodný k použití ve všech oblastech komunální hygieny, skladech, restauracích, potravinářských provozech, muzeích, knihovnách apod.

Použití insekticidního přípravku Cytrol Dust je velmi jednoduché - aplikuje se na zamořená místa přímo ze plastové lahve pomocí zabudovaného poprašovače, a to všude tam, kde nelze nebo není vhodné použít postřik. Působí také na mastných a lakovaných površích, neobsahuje žádná organická rozpouštědla. Mimo výše uvedené ho lze použít ve sklepech, silech, sýpkách, ale například také v muzeích a restaurátorských laboratořích, jako prevence a ochrana proti škodlivému hmyzu. Biocidní přípravek určený pro malospotřebitelské i profesionální použití. Pozor: Cytrol Dust se nesmí nanášet na místa, která jsou určena k přípravě pokrmů nebo nápojů (kuchyňská linka, ledničky, mrazící boxy), případně tam, kam se ukládají kuchyňské nástroje a nádobí (nože, příbory, vařečky, apod.). Nesmí dojít na kontaminaci potravin ani jiných druhů krmiv pro zvířata! Dávkování: 1 - 2 g na metr čtvereční, rovnoměrně poprašte místa výskytu škodlivého hmyzu. Účinná látka: 5 g Cypermetrinu na 1 kg. Gramáž: 150 g.

Centrum nastavení ochrany osobních údajů

Funkční (nutné)

Tzv. funkční soubory cookie jsou nutné pro základní funkce stránky. Mezi ně patří soubory cookie, které stránce umožňují si vás zapamatovat při procházení stránky prostřednictvím analytického nástroje Google Analytics. Umožňují používat nákupní košík a pokladnu a také pomáhají se zabezpečením a plněním předpisů.

Google Tag Manager (Google Analytics)

Remarketing

Shromažďování údajů pro remarketing v Obsahové a Vyhledávací síti. Jedná se o údaje o přihlášených uživatelích, kteří Googlu umožnili přidružit informace o historii procházení obsahu v prohlížeči a aplikacích k jejich účtu Google a tyto údaje používat k zobrazování personalizovaných reklam.

Google.com, Seznam.cz

Přehledy inzerce

Funkce inzertních přehledů, jako jsou přehledy demografických údajů a zájmů publika, přehledy DoubleClick Campaign Manager a DoubleClick Bid Manager a přehledy zobrazení v Obsahové síti Google, které nám pomáhají lépe porozumět našim uživatelům.

Google.com